Malin Åkerström

Tävling

Publicerad 2011-11-20 21:10:54 i Allmänt,

Årets sista tävling är nu över :(

Resultat!

Topanga <3

110: 0+0 fel och 2a superfin!

120: 8 fel rev tvåan och på fyran låg jag så fel som man bara kan så jag bara lägger ner handen och gör ingenting för så fel var det. Visste inte vad jag skulle göra heller, det är här min osäkerhet kommer fram jag vågar inte rida på när jag ligger så fel på Toppi men hon försökte hoppa bäst som hon är men det gick verkligen inte. Efter det var hon klockren! Hon var inte riktigt igång till en början vilket inte var så konstigt för framridningen var kaos och jag hade typ 8 starter mellan Ron och henne. Men jag är supernöjd med henne hon är världens bästa <3

Wicky <3

110: 0+4 fel, en rullbom i omhoppningen men jättefin!

120 4 fel och 7a! Rev tvåan för hon trodde inte att det var en oxer så parallell var den ;) Men shit vad hon hoppade finaste bästa wicky <3 

Ron.

120: 4 fel, rev tvåan men annars hoppade han mig ur sadeln på var och varannat hinder! fina ron <3

Reslutaten var inte riktigt lika bra som rundorna faktiskt, men jag är supernöjd. Hästarna har hoppat fantastiskt och känslan har funnits där. Nu ska vi trimma och vila upp oss till nästa säsong! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela