Malin Åkerström

Stressigt!

Publicerad 2011-11-21 22:33:12 i Allmänt,

Red 5 hästar idag, Topanga och wicky fick sig en sväng ute bara skritta och jogga lite lätt, bästa prinsessorna!

Bananen och Maggan gick i stora ridhuset och Maggan galopperade idag för första gången efter skadan och det blev en del bockar.. men jag tycker hon känns frisk och fin för att ha vilat ett tag. bananis var helt okej :)

Sen red jag Wisky, även han slog några bockar men han är fin, kräver sin ridning men när han väl är fin är han riktigt fin :) Har faktiskt ridit honom en gång förut!

Sen klippte jag Maggan och jag lyckades väl helt okej, inga snygga linjer eftersom hon galopperade på stallgången och sparkade när jag klippte rumpan men det värsta är borta så nu slipper hon svettas så mycket! Carina var väldigt förvånad över att jag i huvud taget lyckades så Maggan skötte sig ändå över förväntan :)

Nu har jag varit hemma en timme och hunnit äta, duscha och fixa vägbeskrivning till morgondagens äventyr... men nu väntar rummet på att städas, pluggandet på att pluggas och en massa annat fixande på att fixas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela