Malin Åkerström

Snart stallet!

Publicerad 2011-11-21 14:41:47 i Allmänt,

Skolan gick fort idag, fixade klart affärsplanen på förmiddagen och sen åkte vi i företaget till täby för att köpa likadana tröjor till företagspresentationen nästa vecka. Jag var på shoppinghumör så några fler grejer fick åka med mig hem :)

Nu blir det snart stallet :D Känner sådant sug att åka dit och pussa på sessorna och berätta för de hur fantastiska de är! Rida en hel del ska jag också göra. Maggan ska galoppera idag :D Toppi och Wicky ska nog bara skritta eller i alla fall Toppi för jag tror det blir hon som får ta hoppträningen imorgon :) Bananen ska också röra på sig, hoppas att hon är lika fin som i lördags. Sen ska jag rida en annan häst i stallet vid namn Wisky för hans matte är sjuk :/


Fina lilla Apella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela