Malin Åkerström

seeeg

Publicerad 2011-11-18 14:25:33 i Allmänt,

dagen började klockan 07.50 med att titta på one tree hill, sen fixa mig och pappa skjutsade mig till skolan :) Satt och jobbade typ 1,5 timme med affärsplanen till vårt företag. Sen åt vi lunch och åkte hem. Nu har jag kollat ännu mera på one tree hill och är segare än segast! Chilldagar gör mig verkligen bara mer trött och seg.

Men ska byta om och åka till stallet snart, hovis är snäll och kommer och fixar en sko på wicky som hon klivit på så den är sne eller nått :P Ska köpa broddar också för nu har det ju varit riktigt kallt..

ska rida 4 små hestar också tror jag. Wicky, Topanga och Maggan ska ridas sen får jag se ifall Ron kommer också och gör han det så ska jag hoppa honom tills på söndag.

På söndag blir det årets sista tävling :(


en på miljonen <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-18 19:31:42

Har du nya stövlar??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela