Malin Åkerström

mitt älskade hjärta!

Publicerad 2011-11-08 21:57:43 i Allmänt,

Hoppträningen på Topanga gick sjukt bra! Hon hade inte ett enda hinderfel på hela träningen! Vi hoppade mycket linjer och bandelar och hon hoppade helt super även fast jag inte ännu litar på henne överallt (förstår verkligen inte varför jag inte gör de) Avslutade med en bana på 120/130 och vilken grym häst jag har, trots att jag på en stor oxer la henne skit så hoppar hon av så fint och sträcker lite på sig och kör vidare som ingenting. Hon är så hinderklok och så underbar min fina Topanga <3 Denna träning höjde mitt självförtroende väldigt mycket. Älskar känslan efter en lyckad träning, är helt lycklig hela jag och så kommer jag vara hela kvällen :)


<3<3<3KÄRLEK<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela