Malin Åkerström

Livet är bra

Publicerad 2011-11-18 21:39:03 i Allmänt,

Just nu har jag väldigt mycket bra möjligheter, jag får rida en massa fina hästar vilket ger mig så himla mycket. Jag vill bli bra, jag vill lyckas och det bästa sättat att utvecklas på är att träna, ta åt sig av all kritik, rida en massa och helst olika hästar. Även att rida fina och bra hästar!

Topanga, Wicky, Magnifique, Bananen, Ron, Jody och Oscar! Ni kära hästar och era ägare ger mig dessa möjligheter. Även min mamma som ger mig allra mest, hon betalar, skjutsar och låter mig rida hur mycket jag vill! Hade det inte varit för henne hade jag inte kunnart hålla på så som jag gör. Även om jag inte alltid visar det så är jag väldigt tacksam över allt hon gör, hon sålde sin häst för att ha råd att ge mig två fast det är detta hon också brinner för! Men hon är världens bästa mamma och sätter mina drömmar före sina egna.


mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela