Malin Åkerström

L Y C K L I G

Publicerad 2011-11-29 22:16:01 i Allmänt,

Skolan var helt ok idag.. jag har totalt fastnat i Vampire Diaries vilket gör alla raster mycket bra :D

Mamma red prinsessan Topanga idag!

Jag hopptränade Wicky och Maggan, det var mycket lydnad och markarbete idag. Men fick hoppa lite högre på banan. Wicky var fantastisk i alla språng det bara klipper till liksom, däremot behövs det lydnad men det går framåt. Jag har aldrig träffat en så hoppglad häst! Hon är grym och känslan att rida henne mot hinder går inte att beskriva, jag blir lycklig hela jag :D

Maggan har inte hoppat på 2 månader men hon var över förväntan, hoppade allt mycket bra! hennes livs första hoppträning också. Hoppade inte så högt runt 90-100 cm ungefär men det räckte för bebis. Fick massa beröm över hur fin hon var och om hur bra hon hoppar vilket är kul eftersom det är jag som hoppat in henne :) Hon är bäst min Maggan!!

Älskar mitt liv just idag, älskar mina hästar!

Efter mitt stall åkte jag med mamma till gulleponnysarna för att hjälpa henne att putsa Buggs saker för imorgon åker han hem till mockfjärd igen :( Världens underbaraste shettis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela