Malin Åkerström

jag har fina hästar <3

Publicerad 2011-11-18 21:29:15 i Allmänt,

Allt har gått enligt planen idag. Red ut på Topanga och hon var väldigt busig men superfin! Bästa toppi <3

Hoppade Ron och det kändes i överlag bra, ibland blir han lite bakom handen och ibland vill han för mycket fram men det var trots allt sjunde gången jag red honom idag :P Men shit vad hästen hoppar, sjukt fin!

Skrittade och joggade Maggan som var lugn och fin!

Jobbade med trav ocg galoppbommar på Wicky och jag är nöjd, hon hetsa som vanligt men jag hade kontroll och hon tog faktiskt många av mina förhållningar och jag kunde göra massa övningar jag för ett par veckor sedan aldrig hade klarat :) Fina Wickan <3

Nu blir det en plugg och chillkväll i mitt hem tillsammans med min familj, som betyder oerhört mkt för mig!

Till dig som undrade ifall jag hade nya ridstövlar så har jag inte det! det är bästa Matildas stövlar som jag fick låna för mina har varit på lagning och kom hem idag :)


Älskade hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela