Malin Åkerström

Hjärtan av guld!

Publicerad 2011-11-10 23:50:49 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på lugn musik och kollar på massa bilder. Vad jag saknar min fina lilla fux. Just nu finns hon så nära mig även fast hon är så långt borta. Jag kan se massa hinder och känna hur det skulle kännas att hoppa de på min ängel. Jag minns allt så tydligt och klart. Jag är rädd för att glömma hur det känns, rädd för att du ska försvinna längre bort från mig. samtidigt som tårarna kommer när jag tänker på dig kan jag börja skratta, skratta åt all glädje du gav mig och alla dina knäppa stunder. Du var så sjukt speciell med ett hjärta av guld och vi stod varandra väldigt nära, jag kände dig utantill och du kände mig utantill. Vi var ett tillsammans! Jag älskar dig min fina Candy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela