Malin Åkerström

Gårdagen

Publicerad 2011-11-01 15:12:13 i Allmänt,

En kort sammanfattning av gårdagen är fina hästar-p-böter-underbara saknade vänner!

Topanga och Wicky skrittade ut och de var mysiga och fina som alltid :)

Träffade Hanna som flyttat till skåne och åt lunch med henne i täby, shit vad man har saknat bruden! en p-böter fick jag också vilket känns förjävligt!

Direkt från Täby mötte jag upp Natasha som flyttat åt helvete hon med och vi åkte till min dressyrtränare och jag hoppade hennes dotters ponny Zipp! Han var fin men bockar efter hindren. Sen tillbaka till Söderby och fixa klart stallet, gick med Maggan som var väldigt halt igen :( suuuck...

Sen blev det en mycket rolig och trevlig myskväll med bästa Natasha :D Önskar att hon kunde flytta tillbaka men nu när tävlingarna snart är slut ska jag besöka henne i vildmarken utanför Enköping :)



Saknade fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela