Malin Åkerström

Fuxarna

Publicerad 2011-11-22 22:50:11 i Allmänt,

Dagens ridna fuxar blev Maggan och Wisky. Maggan var hur fin som helst och hon hade en så härlig galopp med mycker power i! :D Hoppade wisky och jag varken bröt armen eller fick hjärnskakning ;) Han har sjukt härliga språng och det är verkligen min typ av häst i hoppningen :D Tack Frida för att jag fick hoppa din fina häst :)

Nu är klockan redan rätt mycket och jag har en hel del att fixa innan jag får sova :( Duscha och plugga i massor...

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2011-11-22 23:32:39

Kul att du gilla han=) roligt att se honom under annan ryttare än mig hehe jag kan inte mer än att hålla med om att han tar sjukt härliga språng och han är verkligen min typ av häst;) haha kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela