Malin Åkerström

??

Publicerad 2011-11-18 23:45:22 i Allmänt,

ibland undrar jag varför jag finns när det ändå aldrig är någon som är nöjd med mig, ingen som bryr sig. Jag känner mig utstött och ensam. Men då finns det 3 varelser som får mig på bättre tankar, tre stycken som förstår mig, tre stycken som accepterar mig för den jag är, tre stycken som gör allt för mig! Mormor, Wicky och Topanga <3 vad skulle jag ta mig till utan er?


jag önskar att jag någon gång hittar den trygghet i mig själv för att slippa känna såhär..

Kommentarer

Postat av: natasha

Publicerad 2011-11-19 06:37:55

maliin <3 jag tycker sjukt mycket om dig bara för att du är du!!

Postat av: Din bellis

Publicerad 2011-11-19 18:19:44

Malin du är underbar och alla älskar dig! Jag kommer alltid finnas här för dig finis <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela