Malin Åkerström

Dagen innan årets sista tävling..

Publicerad 2011-11-20 00:47:16 i Allmänt,

Den dagen är idag :P Har ridit ut på mina prinsessor, Toppi fick en lugn sväng i skogen och var allmänt mysig och bäst, Wicky fick gå lite mer och var som alltid pigg och glad!

Hade insläppet i stallet = rik Mallan

Trimmade på Oscar i ridhuset och han hade en bra dag!

Putsade, packade och fixade hästarna fina. Mockade även och fixade all mat.

Sen red jag bananen, var inte alls sugen efter hur hon var sist och det började inte heller bra för hon vägrade att öppna munnen när jag skulle tränsa :P Men gud vad duktig hon var. Pigg och glad, fattade rätt galopp hela tiden och var väldigt trevlig att rida.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha sett breaking dawn med min käre vän skalis, tyckte den var rätt bra!

Nu ska jag sova och ladda till imorgon :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela