Malin Åkerström

Uppe med tuppen och gästar bloggen

Publicerad 2011-05-23 05:56:52 i Allmänt,

Tjenäää. Candy här igen. tänkte riva av en morgonbloggning och kolla så allt står rätt till på denna sida. Jag och Topanga har precis varit ute och tjuvrökt lite. Topanga hade tydligen någon på utsidan som kunde smuggla in mentolcigaretter. Tror hon hette Bella men är inte riktigt säker på det. Blond var hon iaf. Skitbra att bara tugga lite hö efter så märks det inte. Några av er kanske tänker nu, "hur kan ni hästar röka, ni har ju hovar era tokiga stollar ni kan ju inte hålla i såna där saker!?". Jo visst nu tänktes det rätt till en början men ack så fel det ändå blev, ni glömmer bort att ingenting är ju omöjligt som ni så vackert uttrycker det!

Ja vad mer då?
Juste senare idag ska vi in till stan jag och Beckham och kolla nya skor och schabrak och luncha någonstans. Får hoppas på bra väder så man inte behöver sätta på sig fleecen. Om solen skiner kan man ju även sätta sig i humlegården och ta en fanta&rosé. Man måste väl ändå få fira att det är ny vecka? Alkolist säger ni? Livsnjutare säger jag!
Men nu ska jag nog försöka sova lite till så man kan hålla igång hela dagen.

Och kom ihåg att häst med väst är alltid bäst på fest!

Peace!

Ps. Om den där Johan Palm kommer upp på bloggen igen du blonda där så äter jag upp dig! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela