Malin Åkerström

Tävling igen

Publicerad 2011-05-08 22:03:13 i Allmänt,

Idag har det varit en lång men bra dag, åkte hemifrån för 13 timmar sen. Började med TÄVLING på Apella i åkerberga! Vann första klassen, i andra kom hennes mindre charmiga egenskap fram men vi klarade oss runt banan ändå! Är supernöjd med henne faktiskt. Hon är så sjukt rolig att rida lilla Apella :D

sen vidare mot mitt stall..

red Candy i ridhuset. Skrittade däremot fram runt ängen innan jag gick in. Det första 5 minutrarna i galopp kantrade jag bara och stod upp så hon skulle komma upp med ryggen. De andra 5 minutrarna jobbade jag med Skritt/galopp ävergångar. Hon blev riktigt fin faktiskt, absolut en av de bästa gångerna efter skadan! Bästabus <3

Sen hoppade jag Beckham på utebanan. Jobbade med en kombination och sen guppade jag över vattenmattan med vatten i några gånger. Han hoppade spänstigt och fint trots att han var seg. Fin kille!

Sen gick jag en promenad med älskade Topanga. Mysigaste hästen <3

KRYA HANNA OCKSÅ!!!


Apella                                                          Charlie, Bella och Beckham

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela