Malin Åkerström

Onsdag

Publicerad 2011-05-11 22:54:04 i Allmänt,

dagen började med skola mellan 10 och 11.20 typ, skööönt :) sen hem och sola en massa! tror jag och Planeten solade i nästan 3 timmar innan vi fick ryck och gjorde 90 situps och åkte till spåret här i Lindholmen och sprang 2,2 km. Nu har vi gjort en träningsplanering som jag verkligen hoppas kommer hålla länge!

sen satte jag fart med alla stallgrejer, klippte Carlo, mockade och allt de innan jag red Candy. Candy var så fruktansvärt fin! Skrittade först ett varv runt ängen innan jag gick in i ridhuset. det första 5 minutrarna kantrade jag bara och hade henne lång och låg, nästa 5 minutrarna jobbade jag med tempoväxlingar och de sista jobbade jag med skritt och galopp övergångar. sen så skrittade jag emellan och så, red totalt 55 min. Hon var så fin min älskade ponny! man blir så lycklig av henne <3

Topanga vilade fast hon fick gå i skritten eftersom det är bra.

Nu har jag ätit pannkakor och duschat och ska plugga resten av kvällen :/


I LOVE YOU

Kommentarer

Postat av: PLANETEN

Publicerad 2011-05-12 10:15:02

KÖÖÖTTTA! BEACH'18!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela