Malin Åkerström

Grym Topanga

Publicerad 2011-06-01 00:08:50 i Allmänt,

Dagen började med att åka kanot i vallentunasjön, något som jag och Fanny skippar nästa år! vi hamnade i vassen och kom inte ut därifrån. Men oscar, Jesper och Henke kom och räddade oss med en båt!

sen åkte jag till mormor och pluggade och fick jättegod mat och goda bullar :D

sen stallet, insläppet hade jag och sen Hopptränade jag min fantastiska Topanga :D Gud vad fin hon var, i början hittade jag inte riktigt den bästa känslan men efter ett litet tag flöt allt bara på och Topanga var helt otrolig. Jag har faktiskt världens finaste häst! red bebis Magnifique efter träningen och hon går bara bättre och bättre för varje gång, Fin häst! gulleponnin vilar idag :)


ibland går det bra och ibland mindre bra..

Kommentarer

Postat av: Ann Onym

Publicerad 2011-06-07 00:16:16

Usch och fy så du rycker stackars hästen i munnen! Den hästen förtjänar verkligen ett bättre öde än bli riden av någon med så dålig sits. Hur vore det om du testade att vara följsam och ge en eftergift?!



Eller är det så att en bild inte visar hela sanningen..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela