Malin Åkerström

Dressyr

Publicerad 2011-05-16 21:28:11 i Allmänt,

Va hemma från stallet rätt tidigt idag för att vara mig. Men jag har hunnit med en massa! Red ut på Topanga, vi red granbyrundan som den så fult heter, Topanga har inte gått där på länge så hon var lite tittig men jättefin, min fantastiska häst! sen hade jag insläppet = jobbigt, inga hästar vill ju komma in nu när det börjar komma gräs.

Candy fick gå dressyrlektion idag för världens bästa tränare! Skrittade och galopperade bara som vanligt men vi jobbade med massa bra övningar och gjorde grejer hela tiden för att Candy skulle bli lite trött i huvudet. Hon jobbade på bra trots att hon tyckte det var jobbigt. Kändes som denna träning var väldigt bra för både mig och Candy. Snart är vi helt igång igen och det är så sjukt roligt :D

sen fixa allt tråkigt arbete och gå en promenad med Swing!


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela