Malin Åkerström

Candy talar ut.

Publicerad 2011-05-10 01:46:32 i Allmänt,

Dag 1680 i fångenskap

Idag kom hon igen den där blonda saken. Man hörde henne från flera hundra meter bort på den där dånande rosa metallgrejen. Har försökt otaliga gånger att äta upp henne men lyckas aldrig utan får istället en morot upptryckt i munnen på mig. Men tji den som ger sig. Nästa gång hon vänder ryggen till så blir hon förhoppningsvis mat så får man en ordentlig måltid istället för hö och vatten. Börjar gå mig ordentligt på nerverna och jag är fruktansvärt röksugen också men icke. "dåligt för oss hästar" tydligen.

Idag ville hon tydligen att vi skulle in i stora röda huset igen till jordängen och ta några varv. Extremt långtråkigt men av någon anledning så får jag morötter efteråt vilket slår höet med hästlägder.  Höhö vitsigt värre. Enda negativa är väl att hon tydligen ska spruta massa vatten på mig efter. Kallt ska det vara också jo visst man tackar! Men tillbaka till allvaret nu! Jag har inte lång tid kvar innan hon kommer på mig att blogga här. Planer smids på kvällar och nätter och snart ska vi fly jag och Topanga. mot friheten och vidare! mer detaljerat om våra planer får ni höra någon annan gång nu jag ska in i mitt bås igen och hålla masken tills vidare.

until again, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela