Malin Åkerström

Tävling i Heby

Publicerad 2011-06-11 23:16:14 i Allmänt,

har varit och tävlat i heby idag med två duktiga tjejer!

Resultat:

Apella: Lätt b, 8 fel. hon var fin fram till näst sista hindret där jag lägger henne lite för stort och rätar upp mig för tidigt så hon river bakbommen på den oxern och blir lite sur och stannar på nästa men ingen katastrof, hon kom runt och det är det viktigaste :D

Lätt a, 4 fel. Hon hoppade något helt fantastiskt bra! vilken grym ponny detta är! rev hinder nummer 5 lite otur bara men shit vad hon hoppade. finafina Apellis!

 C A N D Y <3: Lätt b, 4 fel, rev sista hindret i grunden. Jag hittade inte rytmen så det blev lite av och på men gulleponnin hoppade glatt ändå :D

Lätt a: 0 fel och 5a finns inga ord som räcker till för att beskriva min Candy! hon var bästbästbäst och jag är så sjukt lycklig! känslan fanns där och vi jobbade igenom banan som ett team, det var som om hon aldrig hade varit skadad, som om vi var kvar i den fina formen vi var i höstas. ÄLSKADE PONNY VAD GRYM DU ÄR!

är så glad över fina ponnysarna idag! Candy har inte fått tävla på 3,5 månad och känslan över att rida in på banan och höra hennes namn i högtalarna och känna hur mycket hon vill detta är fantastisk!


Första tävlingen efter en skada ett annat år :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela