Malin Åkerström

3 fina små hästar

Publicerad 2011-06-07 21:41:11 i Allmänt,

Red ut på Topanga lite lätt bara. hon var pigg men sjukt fin! :D

sen red jag Magnifique inne, i början var hon lugn och fin men när de började bygga hinder till kvällens träningar blev hon väldigt spänd. men bra miljöträning! Hopppade faktiskt några språng idag, hon är ju inte inhoppad ännu men det ska nog gå fort tror jag. Det var vingligt och gick i 180 och hon hoppade 3 gånger så högt som hon behöver men gud så duktig hon var :D

Tränade som sagt Candy idag, jag tror jag hade lite för höga förväntningar över träningen, hon har liksom inte hoppat på 3,5 månad = galen ponny! men jävlar vad hon hoppar min gullunge! finns inget bättre än att sitta på hennes rygg när man hoppar. Kärlek till världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela