Malin Åkerström

Hemma i Lindholmen

Publicerad 2011-07-04 16:51:15 i Allmänt,

Är hemma i lindholmen nu och har varit det i ungefär 1 timme! dock vill jag verkligen tillbaka till mitt paradis! Älskade Landet :D men åker tillbaka imorgon så ska väl klara mig :D

Topanga och jag börjar hitta tillbaka nu och det är AWESOME :D Magnifique går bara bättre och bättre, fina bebis!
Candy däremot är så sjukt svår just nu men trots att det är kämpigt att få igenom det så lyckas jag nästan varje dag. vägen till att få henne fin i några minuter är sjukt jobbig men vad gör man inte fär att få uppleva några fantastiska minuter på världens bästa ponny <3

Igår kom prinsen hem från dalarna där han och Maria har spenderat helgen på tävling! tre rosetter med hem hade de också + att de avslutade meetinget med sin bästa runda någonsin! kulkul

Nu är det bara 1 vecka och 4 dagar tills jag och Topanga drar till Gotland och tävlar :D gud vad jag LÄÄÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela