Malin Åkerström

Yes!

Publicerad 2011-12-14 23:46:17 i Allmänt,

Jag har nu äntligen hunnit ikapp med dagboken jag måste skriva om vårt företag! Känns skönt att ha den klar! Nu väntar en massa annat som ska fixas innan jul men idag gör jag inget mer... Träningsdagboken ligger på tok för långt efter, svenska prov och ett hyllningstal ska skrivas och redovisas för klassen på 5 min.. Tur jag har haft lite ledigt denna vecka för jag har fått lite mer motivation.

Imorgon börjar jag egentligen 12.30 men Smyx UF ska stå och sälja i cafeterian så jag ska ta 08.58 tåget till skolan.

Nu är det dags att kolla på Vampire Diaries och sova betydligt tidigare än vanligt så ett + poäng till mig :D


snart drar vi till björnis och åker skidor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela