Malin Åkerström

Wicky 2011

Publicerad 2011-12-31 12:38:50 i Allmänt,

Den 3 september gick en dröm jag haft så länge i uppfyllelse, Wicky kom till mig efter 2,5 års väntan och längtan. Från första dagen jag såg henne har jag varit helt fast.

På snart 4 månader har vi hunnit med en hel del. Vi hade inga riktiga mål mer än att lära känna varandra. Hon är ju rätt orutinerad och svår men vi har hunnit göra en del tävlingar. Vi har startat 120 och har fått några fina placeringar.

Jag får en så härlig känsla när jag rider henne. Hon är väldigt speciell och alla dagar går hon inte att rida men jag blir aldrig arg på henne jag bara skrattar åt henne för att hon är så knäpp. Hon har så mycket glädje och personlighet och jag älskar henne så mycket.

Hon är som ett ljus i mörkret som alltid är glad och positiv till allt här i livet även om det bästa hon vet är att springa fort och äta.

Det känns som att vi verkligen har hittat Varandra nu och jag ser fram emot nästa år tillsammans och alla år efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela