Malin Åkerström

Torsdagar är konstiga

Publicerad 2011-12-01 22:58:55 i Allmänt,

Jag vet inte varför men torsdagar går alltid segt för mig, tiden bara försvinner och jag har ändå inte gjort speciellt mycket!

Aja har ridit ut på mina prinsessor (Wicky och Topanga) T fick trimmas ordentligt och jag checkade att hon lyssnade bra för alla hjälper, vill att hon ska vara fin imorgon... W fick göra halt var tionde meter för hon var väldigt pigg vilket inte var så konstigt eftersom det typ var storm + att hon vilade igår. Men jag är nöjd med båda, Wicky lyssnade riktigt bra för att vara hon mot slutet och Topanga var en stjärna.

Red sen jody och han var riktigt fin idag, ett tag har det känts som att det inte riktigt går framåt så fort som jag vill men idag tog han ett stort steg framåt vilket jag gillar :D

Jag har även varit uppe hos prinsen (Eddie) och klippt honom tills imorgon...


soet poni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela