Malin Åkerström

Tävlingsträffen

Publicerad 2011-12-04 23:01:36 i Allmänt,

kul att träffa folk man inte så ofta träffar och få träffa min bredis sitter aldrig fel! man fick skriva på lappar om vilka lag man vill rida i. jag vill egentligen inte rida i lag och om jag ska göra det så vill jag helst rida Wicky för jag och Topanga har en plan vi ska fullfölja nästa år och jag har börjat rida sämre i lag och det vill jag inte utsetta henne för. Men vi får se Toppi är ju den säkraste så lagledarna kommer väl helst vilja ha henne..

efter mötet åkte jag och pussade på sessorna innan jag åkte hem för att plugga hela kvällen lång. Jag har hunnit med en hel del idag och verkligen jobbat på bra så jag är nöjd med mig själv :D


grekland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela