Malin Åkerström

Svar på frågor!

Publicerad 2011-12-22 23:32:41 i Allmänt,

Här är lite frågor:)

Vilken häst som inte är dina egna gillar du mest?

Magnifique (Maggan)

Vad har du för sadel?

Wicky och Topanga har en prestige paris och Maggan och Bananen en amerigo tror jag!

Vilken sadel Skulle du helst vilja ha om du inte får välja din egen?

jag vill ha den som ligger bäst på mina hästar, det går före märket och allt det dära.

Hur hinner du sova? Haha:)

haha jag börjar skolan 10 nästan varje dag.. men det blir många nätter med plugg så ibland sover man lite :P

Hur många Anna Scarpati schabrak har du? Kan du ta bild:)

4 tror jag, jag fixar bilder! :)

Vad vill du göra efter gymnasiet?

Helst skulle jag bara vilja rida och satsa på mina hästar men jag kommer nog jobba något år för tanken är att jag ska betala en häst efter gymnasiet.

Vem tror du mest på Wicky eller Topanga?

Wicky har mest kapacitet, men Topanga är väldigt felfri på hinder och hon kommer vara den som ger mig mest priser.

Hur långt tror du dem kan gå?

Topanga tror jag kommer gå 140 om ett tag när hon är stark och mer rutinerad, hon är en modell på häst som tar tid att bygga upp.

Hur långt Wicky kommer gå vet jag inte men hon har hur mycket hopp i sig som helst, men det krävs mycket lydnad, markarbete, dressyr och jobb för att komma upp i klasserna.

Vad har du för mål med dem?

Mitt största mål är att alltid ha roligt. Jag vill ständigt utvecklas sen får vi se. Jag vill i alla fall rida 140. Men jag kommer inte sälja mina hästar om de inte går mer!

Hur långt tror du att Maggan, Bananen, Ron, Swing, Jody och Oscar kan gå? (de är väl dem du rider förutom dina egna?)

Maggan kommer kunna gå långt bara man förstår sig på henne och ger henne rätt utbildning. Hur högt hon kommer hoppa är svårt att säga eftersom hon är så pass ung...

Bananen har precis som Maggan en mycket fin hoppstam och ett grymt bra psyke men hon är inte inhoppad klart ännu så vilken kapacitet hon har vet man inte riktigt ännu. Hon är bara löshoppad lågt 2 gånger..

Ron kan också gå långt men behöver mycket rutin och markarbete, kanske 140-150 med rätt ryttare.

Swing har jag aldrig hoppat men han har gått msv b.

Jody behöver mycket jobb men han har en stor kapacitet, msv b/ msv a

Oscar har också mycket kapacitet men behöver väldigt mycket jobb msv b/msv a på honom med!

Hur många läsare har du?

det är varierande, inte så många men allt mellan 50-80

Vad önskar du dig i julklapp?

Nästan bara hästsaker, bland annat ett till Anna Scarpati schabrak :)

Oj det blev ganska många men hoppas du svarar:D

Bara roligt med frågor så tack för dem!


Bästa candy <3


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2011-12-23 03:50:27

hehe, när det ändå verkar vara fråge-time, tror du cindy kommer komma någe vart? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela