Malin Åkerström

Stressigt

Publicerad 2011-12-02 15:58:35 i Allmänt,

Har stressat för att hinna klart i tid! Nu sitter vi i bilen med en prins och en prinsessa bak i transporten.

Jag har inte varit i skolan idag för vi skulle till älvsjö och jag skulle inte hinna det, men jag har åkt runt lite och hämtat en nyckel och en bil på verkstaden.

Jag har även hunnit rida 3 hästar ute och det var ljust!!!!

Maggan har inte gått ute på ett tag och var helt galen, jag satt löst ett antal gånger. Hon kan bocka hon!

Bananen var pigg och glad och fick hoppa stockarna några gånger och ute hoppar hon riktigt fint.

Wicky var super idag kunde verkligen jobba henne i traven, i galoppen blev hon som vanligt vild men efter att ha sprungit av sig blev hon fin även där :)

Topanga är borstad, ryktad och friserad. Sakerna är rena och fina jag är taggad till 1000! Tack little sis för hjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela