Malin Åkerström

Staaaaaallet

Publicerad 2011-12-06 14:46:22 i Allmänt,

ska snart byta om och åka mot mina älsklingar! Hoppträningen börjar halv 7 och då hoppar jag först Wicky och sen Maggan. Innan den ska jag rida Swing och Topanga, mocka och fixa mat och förhoppningsvis hinner jag brodda lite. Alla "mina 4" ska jag brodda. Tror det kan bli svårt med bananen och maggan för de är så otåliga...

Idag bokade mamma tid på kliniken till Topanga. Vi ska göra en vinterkoll på henne eftersom hon ändå ska få 3 veckors skrittvila så är det något fel så är det lika bra att behandla det nu. Nästa vecka börjar annars vilan för henne. lite tråkigt men jag kommer skrittjobba henne massor och har en hel del grejer jag ska träna på som kommer hjälpa mig och henne med våra svårigheter.

Wicky får bara en veckas skrittvila för hon behöver all träning hon kan få och har inte gjort lika mycket som Topanga i år. Men en vecka får hon när jag ändå är borta. Då kommer även Maggan och Bananen vila, M har ju vilat en del i och med skadan så en vecka till räcker för henne. Bananis skulle kanske behövt vila lite men hon får ju lite vilohelger istället eftersom hon är till salu och måste hållas igång.



Min vackra prinsessa <3

Kommentarer

Postat av: Hej :)

Publicerad 2011-12-06 22:34:57

Hej :) Du måste väl sluta ganska tidigt i skolan för att hinna med allt? Är jätte imponerad över att du rider så grymt många hästar varje dag, har det ganska lätt i skolan eller de verkar son det, hur orkar du med allting? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela