Malin Åkerström

Lussefika

Publicerad 2011-12-12 22:57:32 i Allmänt,

Blev tre hästar ridna idag, precis enligt planen!

Något som jag hatar är underlaget ute, när det fryser på kan man ju endast skritta... Mina hästar ska inte nötas för mycket på inne för det är inte bra för hållbarheten eller deras glädje och motivation. Idag var det +grader så jag kunde skritta och jogga ute på Wicky, hon var hur fin som helst! Skönt att få en dag när hon endast gick ute, annars har det ju blivit så att jag skrittat ut först och sen ridit inne.

Red sen olydiga Swing, han går emot skänkeln så mycket men med lite arbete och tålamod blev även han fin!

Bananen red jag också inne och hon var fin till en början, lite töntig för hörnen, men mot slutet blev hon segare och segare ;) men Carina var där och filmade lite och hon tycker att det var stor skillnad sen hon såh henne sist vilket var roligt att höra!

Idag var det även lussefika i stallet med lussebullar, pepparkakor, juleskum, glögg, julmust och chailatte. Fikade en stund med sötjojo och lite tildis då men hon var på fel sida glaset.

På kvällen blev det skritten för Topanga och Wicky också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela