Malin Åkerström

Lång dag!

Publicerad 2011-12-08 23:11:27 i Allmänt,

Mockade och fixade hos Eddie och Maria red honom på ridbanan. Sen vidare till mitt stall...

Skrittade ut på wicky, en runda i skogen och över ängen, den lilla snön som finns lyser verkligen upp och det var en stjärnklar himmel vilket faktiskt var riktigt mysigt :)

Topanga fick skritta en sväng ute och sen trimmas i lilla ridhuset, tränade på massa Lotta övningar och hon var sjukt fin min bästa tjej <3

Red Jody i ridhuset också och han var stundtals lite jobbig men stundtals riktigt riktigt fin! Tycker att det är bättre när han är såhär än att han är helt okej fin!

red Swing i ridhuset och jobbade vidare med hans vänster bog och höger bak... fick igenom det efter mycket om och men!

När jag mockade efter allt ridanade gick Wicky och Topanga i skritten + Maggan fick gå där. Efter det longerade jag Maggan ett tag. Ville inte gå in i stallet och borsta och sadla när klockan redan var 10 och hästarna var nattade så hon fick det lite lätt idag men blev ändå av med en massa energi, hon bockade och stegrade som en tok.

Nu har jag ätit, badat och fått behandling för mina axlar som är lite överansträngde av en superbra maskin vi har med laser. Nu väntar det som vanligt lite plugg innan jag ska göra vovvarna sällis och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela