Malin Åkerström

Lång dag ute i det fina vädret..

Publicerad 2011-12-18 22:05:42 i Allmänt,

fast vädret var inte så fint! Idag har smyx uf stått på julmarknaden i centrum hela dagen, fast jag var tvungen att gå tidigare eftersom jag jobbade i stallet.

Har bara ridit två hästar idag Maggan och Wicky!

red Maggan inne med övergångar, gjorde en del skritt-galopp övergångar vilket behöver tränas på! red utan stigbyglar idag igen vilket verkligen är bra för då får jag henne mellan hand och skänkel mycket bättre!

Wicky reds också inne med massa bomövningar, hon var riktigt vild idag men efter många halter och mycket arbete fick jag till det, vilket jag verkligen älskar :D fin häst <3

Topanga och Wicky gick som vanligt i skritten också :)

Nu blir det plugggggg för imorgon har jag en redovisning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela