Malin Åkerström

Imorgon!!

Publicerad 2011-12-01 23:07:23 i Allmänt,

imorgon ska jag och min syster träna för Lotta Schultz! Jag har tränat för henne några gånger under 2010 med både Topanga och Candy <3 och tycker hon är jättebra! För Maria blir det debuten.

Hon ändrar liksom inte allt men ger väldigt bra tips som gör stor skillnad. Ska verkligen bli roligt att träna för henne igen för hon har hjälpt mig mycket att hitta ridningen på Topanga och det är Topanga som får åka med. 

Min klubb gör en elitsatsning och då får vi som är stabila i 120 och uppåt en del av träningen gratis. Wicky har inte riktigt kvalat in ännu men det skulle vara kul att få träna henne för Lotta också någon gång också :)


Från första träningen för lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela