Malin Åkerström

Höjdrekord!

Publicerad 2011-12-13 23:01:43 i Allmänt,

Hopptränade Wicky och Maggan idag :)

Wicky: hon var väldigt pigg idag, men ändå lyssnade hon lite så hon studsade fram som en galning. Men hon hoppade väldigt fina språng hela tiden! Jag har en så härlig känsla när jag hoppar henne, inget känns omöjligt, jag är aldrig osäker! Fick hoppa ett lite större språng idag 140 cm vilket hon bara klippte som ingenting! Grymma lilla häst. På den avslutande banan var hon lite väl studsig så jag fick inte riktigt till en sväng men men hon hoppar ändå och de övriga hindren på banan var väldigt bra! Kärlek till finaste Wickan <3

Maggan: hon var pigg och glad men inte vild som sist! Hoppade alla läskiga hinder på första försöket och kändes riktigt bra! Hoppade banan på 1m felfritt med många svåra linjer och svängar för en 4åring! på slutet fick jag testa att hoppa henne lite högre också för att se hur hon reagerade, hoppade en oxer på 130cm och det hoppade hon med lätthet, hon kommer väldigt lätt från marken fina jättebebis <3

Gud vad jag blir lycklig över att ha såhär fina hästar! :D


Maggan efter ett av våra första pass ihop i april, det har hänt en del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela