Malin Åkerström

hejhej

Publicerad 2011-12-17 21:59:35 i Allmänt,

Jag red ut på Wicky trots vädret. Det finns väl inget dåligt väder utan bara dåliga kläder ;) Hon var extremt pigg idag så det blev massa halter och tillslut lyckades jag galoppera några normala galoppsprång, hon är inte som någon annan min Wicky <3

Red sen oscar som hade en riktigt bra dag, gillar honom mer och mer!

Sen skrittade jag Topanga inne och jobbade med skänkelvikningar, mysiga häst <3

de slapp skritten idag faktiskt!

Nu har jag varit duktig och skrivit klart en uppsats med hjälp av mormor i telefonen, hon är faktiskt otrolig, på 45 min var vi klara och hon har inte ens sett uppgiften. Bästa mormor <3

Nu har vi bakat lite för ovanlighetens skull här hemma och snart kommer skalman hit :) borde egentligen plugga vidare på allt annat som ska bli klart men måste duscha...


Mina bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela