Malin Åkerström

Fråga

Publicerad 2011-12-06 23:52:29 i Allmänt,

Hej :) Du måste väl sluta ganska tidigt i skolan för att hinna med allt? Är jätte imponerad över att du rider så grymt många hästar varje dag, har det ganska lätt i skolan eller de verkar son det, hur orkar du med allting? ;)

Svar: Jag slutar 13:50 på måndagar och onsdagar, 15:30 tisdagar och fredagar och runt 14-14:30 på torsdagar. Men det är väldigt ofta jag får sluta tidigare :) Jag går ju sista året på gymnasiet och har rätt mycket  i skolan men det mesta handlar om våra UF företag och det jobbar jag med under skoltid tillsmmans med de andra i företaget, jag brukar plugga med min mormor också vilket är väldigt effektivt! Sen så ligger min skola nära mig vilket gör att jag tjänar mycket tid på att slippa resa, tar endast 8 min med tåg :) Kul att du är imponerad över hur mycket jag rider! Jag orkar väldigt mycket vilket främst beror på att jag verkligen brinner för detta, jag älskar att sitta och jobba mig svettig på hästryggen. Älskar allt som har med mina hästar att göra :) I stallet är jag alltid lycklig, det är där jag känner mig som hemma, där jag mår som bäst. Jag vill även lyckas och bli bra och det bästa sättet att bli bra på är att rida mycket och olika typer av hästar. Just nu rider jag 7 olika hästar regelbundet 4 på heltid och de andra en gång i veckan ungefär. Mina hästar är verkligen mitt allt, jag älskar de så fruktansvärt mycket så att rida och fixa mycket är för mig endast roligt jag tycker aldrig att det är jobbigt. Det är detta jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela