Malin Åkerström

Fixar håret!

Publicerad 2011-12-04 16:36:25 i Allmänt,

Igår spenderades kvällen först hos världens bästa tildis och sen drog vi till tegel med bästa skalis och Fanny! :D Kul kväll var det men idag är man inte lite trött...

Har bara ridit Maggan och Swing idag och S var fin men Maggan var tokig, tänkte rida ut men hon bocka så mycket så jag vände hem för jag skulle inte kunna hålla mig kvar eftersom jag gång på gång flög framför och bakom sadeln. Ramlade av på vägen till ridhuset också. I ridhuset blev det ett trimpass med övergångar för att få henne att lyssna på mig, då var hon fin :) Hon är lite speciell min fina bebis <3

Hade insläppet idag igen och mamma red min superstjärna! Wicky skulle bara skritta idag och då blev det skritten för henne men Topanga fick gå där också. Nu när det är så mörkt kommer hästarna in tidigare så det blir både skritten och ridning ett tag framöver.

Nu sitter jag här och bloggar medan Maria fönar mitt hår, vi ska på tävlingsträff eller nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela