Malin Åkerström

...

Publicerad 2011-12-19 23:54:37 i Allmänt,

Plugg och deppmusik, är inte glad alls! Orkar inte och vet inte riktigt varför jag känner mig så deppig!? Jag hoppas att det bättrar sig tills på lördag. Vill att julafton ska bli så bra som den brukar men då måste jag vara glad! Hoppas att hela familjen kommer vara glad så man för en dag slipper alla krav hit och dit. Det är tur att jag har mina hästar för de är just nu de enda ljusen i mitt liv. speciellt min svarta prinsessa. Hon är obeskrivligt bra och hon stöttar mig alltid, utan henne hade jag när Candy lämnade mig gett upp livet. Jag vet att hon i mångas ögon bara är en häst men för mig är hon så mycket mer. Hon är mitt allt och min lycka här i livet. Föralltid ska hon stanna hos mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela