Malin Åkerström

DET SNÖAR :D:D:D:D:D:D

Publicerad 2011-12-05 21:46:25 i Allmänt,

ridit en hel del har jag gjort det senaste timmarna!

Topanga skrittade jag först ut på i 30 min och red sen i lilla för att variera undelaget, skulle ha ridit ut men det var hårt.. fick henne dit jag ville i trav och galopp! :D i skritten var hon en diva men jag älskar henne ändå.

Wicky gjorde samma och i ridhuset var hon vild och galen. Tänkte jobba henne i lite större steg vilket det verkligen blev men hon var inte lugn i de stora stegen som jag tänkte :P

Swing red jag även idag och jobbade vidare med att ha honom rak och att han ska spåra, han är nog inte van vid det.. men fin på slutet. När jag var klar gick Frida med honom så red jag Wisky 5-10 min för att testa ett nytt bett och han var fin :)

Magnifique joggade jag en stund lång och låg i ridhuset och sen lite tempoväxlingar i galopp och hon var super! Får inte rida ut på henne för mamma på ett tag...

Bananen hoppade jag i ridhuset 2 hinder på en långsida på 50 cm och nu hoppar hon faktiskt istället för att kravla sig över hindren! Fin banan.

När jag åkte hem snöade det massor vilket är underbart :D :D :D :D


Snöööööö :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela