Malin Åkerström

Dagen före julafton!

Publicerad 2011-12-23 21:17:20 i Allmänt,

Som varje år började vi med att julpynta hela huset och ta in granen och lite så. Jag har även en fin liten gran på rummet :)

Sen stallet och först Hoppade jag Jody, han är sjukt fin! Hoppade en liten 130 bana och han har en grym kapacitet och aa gillar verkligen den ponnyn!

Joggade en vild Wicky i ridhuset lite lätt eftersom hennes vila börjar imorgon. Men stundtals var hon riktigt fin!

Joggade även Maggan lite lätt för hennes vila börjar också imorgon, jag satt riktigt löst några gånger när hon fick syn på sin halvsyster som hon har gått med från födseln till för några månader sen... Gosade massa med henne hon har blivit så himla tillgiven, hur ska jag kunna skiljas från henne!?

Topanga och Wicky gick i skritten som vanligt.

Jag har även hunnit med att vara på middag hos mormor med hela min underbara släkt och på vägen hem handlade jag de viktigaste julklapparna, nämligen morötter till hästarna :D

Jag har faktiskt öppnat två julklappar som jag fick av Johanna och Lovisa kunde inte låta bli. En jättefin jacka och ett blingbling skal till min älskling (iphonen) så nu kommer den vara julfin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela