Malin Åkerström

dagen!

Publicerad 2011-12-22 23:39:02 i Allmänt,

åkte till stallet vid 12 och snälla Lovisa hade fixat klart Jody så det var bara att sitta upp och rida! han var väldigt pigg idag men när han får fokus på mig så blir han superfin!

När jag precis hade ridit klart kom en färdig Oscar ner till ridhuset och jag red markarbete på honom. Lite bommar och en studs. Det har hänt mycket med honom på sista tiden. Nu är han riktigt trevlig att rida!

Tack Lovisa och Johanna för hjälpen, jättegulligt av er!

Sen red jag ut på min vilding (Wicky). Hon var pigg som alltid men efter 109892357 halter så kunde hon galoppera en liten stund helt taktmässigt och i en låg form. Gullehäst <3

Sen fick Maggan en tur ute också. Hon var bråkig i början vägen ner till ängen tog 30 min istället för 10 som det brukar ta :P men väl nere på ängen skötte hon sig över förväntan :) jättebebis <3

Topanga skrittade jag ut på med bästiii tildis!

Sen blev det skritten för sessorna när jag mockade.

Nu håller jag på att julstäda mitt rum tråkigt men skönt när jag blir klar om jag blir klar någongång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela