Malin Åkerström

Bra dag typ!

Publicerad 2011-12-10 20:25:47 i Allmänt,

Hängde med mina coola vänner matildorna igår och imorse åt vi plättar innan jag och tildis åkte till stallet :) Jag putsade alla mina grejer :D nöjd!

Hade insläppet efter putsandet..

sen fixade jag Topanga och packade hennes saker till BOB kursen hon nu är på. Mamma ska träna för Birre både idag och imorgon så jag gissar på en fin häst när hon kommer hem :) Men det var faktiskt riktigt tomt utan min prinsessa i stallet :(

Skrittade ut på Wicky och joggade sen och kantarade i ridhuset. Ville egentligen rida ut men underlaget ville inte samma.. Men men red endast på raka spår och innanför spåret för att det ska bli lite mer likt som när jag rider ute, jag tycker att hon var fin :)

Red maggan med 1000 övergångar och de börjar sitta riktigt bra nu bara jag sätter mig tillbaka bryter hon av :) Fin bebis!

Sen fick Wicky gå i skritten och så hade vi en myskväll när det bara var hon och jag liksom!

Nu ska jag duscha och dra till tildis med min saknade kusin som är hemma från malta över helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela