Malin Åkerström

2011

Publicerad 2011-12-25 23:37:23 i Allmänt,

Ett år som har varit ett av mina värsta, ett år som har varit fyllt med sorg, saknad och tårar, ett år som jag bara velat ge upp, ett år som varit fullt av hat, ett år som har satt djupa sår i mitt hjärta. Men det har också varit ett år fyllt av kärlek, hopp, längtan, ett år av lycka, ett år som jag aldrig kommer glömma, ett år som har gett mig oerhört mycket, ett år som har visat mig hur man ska kämpa för att komma tillbaka till då man var som bäst eller som lyckligast. 

tack alla mina vänner och min familj för allt ni gjort för mig!

Stort  tack till mina hästar som har gett mig så mycket lycka detta år!

Sweet As Candy
Topanga
Wicky
Quebel de Cocagne
Magnifique  
Chiquita






image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela