Malin Åkerström

1000 saker att fixa

Publicerad 2011-12-25 18:18:39 i Allmänt,

Imorgon åker familjen Åkerström och Bredberg till fjällen vilket innebär att det är 1000 saker att fixa idag. 

Än så länge har jag hoppat två sjukt fina pojkar idag, Ron och Oscar både hoppade runt på lite 130 banor.

jag har lämnat kaninen som ska bo hos Bella!

jag har mockat noga och lagt in spån + fixa maten.

Jag har haft prinsessorna i skritten.

Jag har ryktat W och T länge och gosat och skämt bort de med morötter!

jag har även skämt bort bebisarna med morötter.

Jag har duschat och precis när jag kliver ur duschen kommer släkten...aja de skrattar bara åt mig eftersom jag alltid är lite sen ;)

Nu väntar en släktmiddag och jag ska leka med mina favoriter, Fredrik och Max innan resten av listan fixas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela