Malin Åkerström

skola...

Publicerad 2011-08-29 20:26:31 i Allmänt,

ja idag började skolan... lektioner och grejer första dagen... FYY FAAN!

Men jag fick träffa mina fina vänner som jag träffat på tok för lite i sommar!

På ngt underligt sätt känns det ändå rätt bra att vardagen är tillbaka, nu vet jag varje dag vad jag ska göra och jag ska försöka hålla humöret uppe och inte bara sitta och tänka på min Candy som jag saknar så mycket! Jag måste vara stark och nu när hon inte finns måste jag leva för 2 för då kommer hon alltid att leva vidare inom mig, min finafina ponny vad lycklig jag var med henne :') <3

Jobbade i stallet med insläppet på eftermiddagen och trimmade min buse Topanga nere på ängen, hon och jag det känns riktigt bra, jag har ett mål och något jag verkligen strävar efter. Vi ska nå toppen en dag!


du lyser som den klaraste stjärnan på himlen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela