Malin Åkerström

Min häst är bäst!

Publicerad 2011-08-28 13:38:41 i Allmänt,

Hann göra allt igår utom att klippa Topanga men jag hann åka till Anna på kvällen, vilket grym människa hon är!

idag gjorde jag och Topanga tävlings comeback :D red en 110 och även om det kan kännas mycket bättre så kändes det mycket bättre än vad jag trodde! Lite spänd var hon men gud så fin, hon kändes precis som hon ska i sprången och grunden blev rätt bra med ett fint flyt i. I omhoppningen tappade jag flytet lite och hon hoppade av väldigt stort på 2 hinder men felfria var vi och det räckte till seger!! :D Hon är bäst min fina lilla häst <3 hon är perfekt, det är bara mitt psyke och min ridning som behöver lite tid innan vi är tillbaka på den nivån vi var innan skadan. Men Topanga skulle kunna hoppa dom klasserna idag men nu vill jag att allt ska kännas bra så jag väntar lite.


du är född till en stjärna och jag älskar dig, tack för allt du gör för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela