Malin Åkerström

Vila i frid mitt liv, mitt allt och min Bästavän!

Publicerad 2011-08-02 12:20:15 i Allmänt,

 

Det har gått ett dygn och jag kan inte förstå, det går inte in att jag aldrig får träffa dig igen!

Vila i Frid min älskade Sweet As Candy <3

det spelar ingen roll var du är du kommer alltid vara mitt allt och jag kommer alltid älska dig mest i världen.

hur jag ska överleva utan dig med smärtan av sorg och saknad vet jag inte jag vill bara vara med dig och ingen annan!

du har lärt mig allt om allting, inte bara vad ridning innebär utan om vad vänskap och kärlek innebär. Sen den dagen jag såg dig för första gången har mitt hjärta slått för dig starkare än för någon annan.

du var lyckan i mitt liv och har hjälp mig genom allt och nu när du är borta har jag ingen som kan få mitt liv att gå vidare för det har alltid bara varit du som kunnat det.

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket och jag hoppas på att få vakna upp ur denna mardröm.

Jag älskar dig då nu och föralltid!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-02 15:00:46

vad har hänt? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela