Malin Åkerström

last time

Publicerad 2011-08-28 22:52:05 i Allmänt,

När jag kommer tänka tillbaka på den här sommaren kommer jag tycka att det var den värsta i hela mitt liv, vilket det verkligen har varit! Men jag lever vidare i min mardröm så hösten kommer också bli den värsta i mitt liv. Men fram till den 1 augusti kan jag lätt säga att det har varit en av mina bästa sommrar! Sista sommaren med min Sweet As Candy <3


sista bilden, jag älskar dig <3

sista tävlingen, jag älskar dig <3

sista sommaren/våren, jag älskar dig <3

sista vintern, jag älskar dig <3

sista hösten, jag älskar dig <3

Allting vi gjort och allting vi upplevt har vi gjort för för sista gången, om jag någonsin kommer förstå det tvivlar jag starkt på! jag klarar inte det här längre jag får panik för jag kan inte leva utan dig. Du är mitt allt, min största kärlek och min bästavän. Kan man förlora det och någonsin bli glad igen?

Om jag bara hade fått tacka dig en sista gång för allt du gjort för mig.. jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela