Malin Åkerström

Kärlek utan gränser

Publicerad 2011-08-14 23:50:10 i Allmänt,


Jag vill inte leva i en värld utan dig!

idag flyttade vi hem efter 2 månader på landet/paradiset! Jag har fruktat denna dag ända sen mitt liv gick under den 1 augusti. Dagen när jag skulle komma hem och se en tom box i stallet och gå tillbaka till vardagen där du alltid funnits, jag har drömt om att du ska stå i boxen här hemma som vanligt men de gjorde du inte. Jag är livrädd för att förstå att du inte kommer tillbaka för om jag förstår kanske du försvinner längre bort från mig! Nu finns du inom mig i varje steg jag tar och i varje andetag jag andas inte bara i mitt hjärta utan i mina tankar och min själ också. Det är hoppet om att du ska komma tillbaka som får min själ att kämpa vidare! Jag saknar dig så sjukt mycket och vill inte det här! Jag älskar dig mer än allt annat min bästabästa finaste ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela