Malin Åkerström

Jag älskar dig

Publicerad 2011-08-10 13:47:28 i Allmänt,

Det har gått en vecka och 2 dagar sen mitt liv rasade samman. Snälla mest älskade Sweet As Candy kom hem jag vet inte länge jag klarar mig utan dig! Allt är så sjukt och jag kan inte förstå att du är borta fast jag tänker tanken flera gånger om dagen! Du är den enda jag tänker på och jag är rädd för den dagen då jag kommer förstå att du inte kommer tillbaka! Varje dag hoppas jag att du ska stå i hagen och vänta på mig med dina fantastiska ögon och dina perfekta öron riktade mot mig. Jag saknar dig så mycket, såhär länge har jag aldrig varit utan dig under de nästan 5 åren vi spenderade tillsammans!

Jag älskar dig mer än allt annat och det kommer jag alltid att göra för du var en på miljonen och världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela